I dag er det bursdagen til morfar, 24. november og Lars har gått årets første tur i østmarka. Første turen gikk lørdag i drammensmarka, under ganske gode forhold.
Det var kjørt løyper fra Vallerud til Mariholtet, selv om den første delen og den siste delen ned til Mariholtet var ganske nedslitt. Stort sett var det hardt også, så det blir å betrakte som "nødløsning", men det er ikke mye snø som skal til før det blir fine forhold.
Noen hadde trosset den sure vinden og kommet seg ut på ski, godt å komme inn i varmen og få seg en god dusj.
Det er mange år siden det i det hele tatt var mulig å gå på ski så tidlig i sesongen. Det er bare å håpe at snøen har kommet for å bli...



